“Motoryzacja kołem się kręci” – Maybach Coupe 57S

Cześć wszystkim !

Chwile mnie nie było, a to przez to że był długi weekend majowy. Postanowiliśmy z redaktorem Filipem trochę odpocząć, i powiem wam że to był bardzo dobry pomysł. Dzisiaj wracamy i mamy głowy pełne nowych pomysłów. Nie zapominamy oczywiście o waszym ulubionym cyklu na naszej stronie. Dzisiaj kilka słów na temat myślę auta marzeń wielu ludzi. Jak można nie lubić Maybacha Coupe 57S. Zapraszam 😉

Maybach każdemu kojarzy się z ogromną luksusową limuzyną, ale niekoniecznie. Kto powiedział że coupe nie może być luksusowe ? Właśnie tak pomyślała firma z Niemiec, i o to jesteśmy świadkami ogromnego luksusowego coupe o rozstawie osi 3,39 metra  😆 

Ogromnie 21- calowe felgi, potężny silnik V12 Bi-Turbo o pojemności 6.0 l, i mocy uwaga….612 koni mechanicznych ! Setka w około 5 sekund, prędkość maksymalna 275 km/h. Uważam że jak na coupe które waży koło 2,5 tony, ten wynik jest bardzo dobry. 

Czytam na internecie opinie ludzi, większość pisze że auto jest niepraktyczne, ogromne i przeładowane. Jedziemy do sklepu, na parkingu zajmujemy 2 miejsca, ale mam alternatywe….Mercedes CL 65. Tańszy, mniejszy, dyskretny, bo przecież nie każdy z Nas chce świecić na ulicy nieprawda ? Powiedziałem że CL jest tańszy, ale nie powiedziałem ile kosztuje Maybach 57S. Boje się że wiele osób z was, może dostać zawału, więc tylko tak rzucę cenę i uciekam hahaha. 650 tysięcy, to cena za coupe od Niemieckiego koncernu, z silnikiem Mercedesa. Przesada ? Firma się ceni, patrząc na ceny limuzyn jest porównywalna, ale i tak całkiem niezła kasa – dobija. Dobrą informacją jest to, że powstanie tylko 100 sztuk, więc nie zdążysz go kupić  😆 

Dzięki za dzisiejsze spotkanie, już w piątek widzimy się znowu, tym razem mam specjalny temat. Nowe pomysły się objawiły przez ten weekend majowy. Piszcie w komentarza co myślicie o designie Maybacha coupe ! Jestem bardzo ciekawy co myślicie, i czy wydali byście tyle kasy na samochód który jest poprostu niepotrzebny i trochę bezsensowny. 

k.

Next Post

Previous Post

© 2018 Speed & Power – blog motoryzacyjny

Theme by Karol Styrna

Scroll Up